... مسافر نینوا

دوشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۳۲ ب.ظ

امرار معاش

در انتظار اینکه می آید، نمی آید

در انتظار اینکه آیا هست؟ آیا نیست؟

بی آر تی، میدان آزادی، شبِ جمعه

:« آقا نیا بالا! د میبینی که، جا نیست. »

 

سر باری آینده من روی دوش تو

سنگینی آینده تو روی دوش من

:« اصلا به ما چه، ما که قسطامونو دادیم »

-« بابا چرا یارانه ها رو قطع کردن؟ »

 

در ازدحام گیج اذهان عمومی

انگار روی ابرها یا روی آبم

:« معلومه شهرستانیه! بیچاره خسته س »

من خسته ام، من خسته ام، باید بخوابم

 

نامرئیانه میروی می آیی اما

یک روز ظاهر میشوی؛ در مکه یا بصره؟

در خواب یک بی آر تی بودم که مردی گفت:

« آقای من! پیاده شو! اینجا ولیعصره »

 

                                                               یاسر قنبرلو
 

۹۴/۰۴/۰۸
علیرضا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی